Download Euro Truck Simulator 2 / Descarca Gratis!

Euro Truck Simulator 2 a fost lansat pe data de 19 octombrie 2012 de SCS Software. Jocul a fost foarte asteptat de multa lume, avand 67 orase din 11 tari intre care se face transportul de marfuri.

Principalele Camioane existente in Euro Truck Simulator 2 sunt:
MAN TGX, Scania R-Series, Renault MagnumRenault, Premium, DAF XF, Iveco Stralis, Mercedes-Benz Actros MP3 (Majestic Across), Volvo FH16, Iveco Stralis Hi-Way

Pentru a descarca Euro Truck Simulator 2 Gratis, alege unul din butoanele de mai jos:




16 comentarii:

  1. bai claude fi mai serios , lumea asteapta ceva mai bun de la tine! asta ii 1 kre toti is plictisiti de el nu doiu(2
    )

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce nu pot sa descarc EURO TRUK SIMULATOR 2 ??

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am dat la download euro trck simulator 2 torrent

    RăspundețiȘtergere
  4. Mu pot sa il descarc !!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. da eroare la instalare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. INTRU LA VOI PE SAIT SA INSTALEZ SI VOI MA TRIMITETI ALT UNDEVA CEL MAQI PROST SAIT DIN LUME

    RăspundețiȘtergere
  7. SAITU VOSTRU ESTE PENTRU COPII CA MINTEA VOASTRA ESTE LA FEL DE VARZA PE VOLAN FARA CHEIE !

    RăspundețiȘtergere
  8. am descarcat am jucat cam doua ore si acum imi zice sa il cumpar daca vreau sa continui

    RăspundețiȘtergere